Obserwatorzy

poniedziałek, 21 maja 2018

Targi i zakupy

Witajcie!
Jak już wspominałam, wczoraj wybrałam się na Targi Wierzby i Wikliny w Wierzbinku. Pogoda dopisała, słonko świeciło chociaż nie było tak upalnie i parnie jak co roku. Na targach oczywiście można spotkać bardzo dużo wyrobów z wikliny, ale jest również wiele stoisk z innym rękodziełem, i część ogrodnicza. Z przykrością muszę stwierdzić, że o ile rośliny cieszyły się dużym powodzeniem, zresztą sama też zakupiłam, to rękodzieło każdy chętnie oglądał, ale raczej nie zauważyłam, by wiele osób kupowało. To przykre, każdy myśli że coś robione w zaciszu domowym powinno kosztować grosze.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć, chociaż przepraszam, ale nie są dobrej jakości. W tłumie i przy słońcu przebijającym się przez korony drzew trudno było o lepsze.















Coś dla młodszych dzieci...

... i dla starszych chłopców.

I nasze zakupy.
Najpierw córci...





I moje...


Degustowałyśmy wina i nalewki hehe, no to trzeba było coś wybrać;) Będzie na weselny, wiejski stół.

A takie urocze bocianki kupiłam Andżeli i Damianowi... miesiąc do wesela to już mogą stać przy łóżku;)
Przez te trzy zimne i deszczowe dni złapałam jakiegoś wirusa. Głowa mi pęka, w gardle ogień piekielny, nos zawalony... okropność:(

Pozdrawiam cieplutko:)

16 komentarzy:

  1. Zdrowia życzę :-)
    Lubie takie targi, lubię wiklinę , z przyjemnością obejrzałam zdjęcia.
    Dawno nie byłam na takich targach :-)
    Może te rękodzieła powinny być sprzedawane w innych miejscach i wtedy doceniono by ich wartość.
    Pozdrawiam Aniu serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile śliczności... Ludzkie zachowanie czasem wynika z niewiedzy i braku świadomości, a kryterium porównania czasem są ceny w sieciówkach, co nie przekłada się na ceny rękodzieła. Aniu życzę dużo zdrówka. Daj proszę znać co u Basi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa byłam tej relacji :) To przykre, że rękodzieło tak nisko się ceni.
    Świetna impreza Aniu i super zakupy. Zauważyłam nawet stokrotki afrykańskie - bardzo je lubię ale w tym roku niestety nie mam. No i bocianki - fajna sprawa :) Życzę Ci zdrówka i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała impreza, szkoda, że choróbsko Cie dopadło- może jesteś alergikiem? Weselisko Was czeka? to cudownie! Na takim targu nie byłabym się w stanie opanować!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu dużo zdrówka życzę, a zakupy bardzo udane:)
    swoją drogą dobrze, ze u nas nie ma aż tak dużej imprezy, choć niektóre okazy można znaleźć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tego typu impresy, chociaż u nas w zasadzie rzadko się odbywają. A może po prostu my o nich nic nie wiemy. Bardzo ładne rękodzieło tutaj widzę. Gratuluję udanych zakupów, pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie targi i festyny, można tyle fajnych rzeczy zobaczyć, szkoda tylko że tego typu imprez jest tak mało, albo są słabo nagłośnione.
    Kwiatki przepiękne kupiłyście:-)
    Dużo zdrówka Ci Aniu życzę i pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe zakupy! Też mam tą nakrapianą fioletową surfinię :)
    Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie targi , mnie wprost trudno oderwać od rękodzielniczych stanowisk !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu przede wszystkim zdrówka Ci życzę. Fajne zdjecia, dzięki za nie mogłam sobie choć trochę pooglądać te śliczności jakie tam były :) Zakupy świetne, bardzo udane, bociany ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, uwielbiam takie targi. Bocianki są świetne, oby dobrze spełniały swoje zdanie:)
    Wracaj szybko do zdrowia, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojejciu toż to moje królestwo :) Kocham wiklinę miłością ogromną :) Oszalałabym tam z radości :) W jakiej części polski to jest? Wspaniale bociany oby dobrze się spisały :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Wierzbinek to mała gmina w województwie wielkopolskim, powiat Konin, ok. 20km od Lichenia.

      Usuń
  13. Bardzo lubię takie targi, ale przeszkadzają mi tłumy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne targi. Zakupy wspaniałe, a bocianki cudne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. To prawda, na takich imprezach więcej jest "Apaczy" niż kupujących.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)